Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Sezen Camcı
Sezen Camcı
Doç.
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Yayın
9
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
18
9
Yayın
11
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Popüler Yayınları
Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrenciler İçin Fen Bilimleri Eğitiminde Farklılaştırmanın Gerekliliği
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4090
0
ATIF
1
FAVORİ
4090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN ZEKALILAR ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
869
0
ATIF
1
FAVORİ
869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM İNSANLARINA YÖNELİK İMAJLAR: ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İLE ÜSTÜN ZEKALILAR ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1285
0
ATIF
1
FAVORİ
1285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.663271
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2822
7
ATIF
1
FAVORİ
2822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.663271
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2822
1
FAVORİ
2822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Do Prospective Elementary and Gifted Education Teachers Perceive Scientists and Distinguish Science from Pseudoscience?
Yazarlar:
Sezen Camci Erdogan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.487304
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
974
0
FAVORİ
974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlılar Öğretmenliği Adaylarının Gözlerinden Bilim İnsanları
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1011
0
FAVORİ
1011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM İNSANLARINA YÖNELİK İMAJLAR: ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İLE ÜSTÜN ZEKALILAR ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1285
1
FAVORİ
1285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN ZEKALILAR ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ BİLİŞSEL ESNEKLİK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
869
1
FAVORİ
869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Çevre Farkındalık ve Duyarlılıkları: “Bilim ve Sanat Kâşifleri Doğada”
Yazarlar:
Yakup Ayaydın
, Duygu Ün,
Burçin Acar-şeşen
,
Seda Usta-gezer
,
Sezen Camcı-erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.379723
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26216
0
FAVORİ
26216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrenciler İçin Fen Bilimleri Eğitiminde Farklılaştırmanın Gerekliliği
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4090
1
FAVORİ
4090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN ZEKÂLI KIZLARIN BİLİME YÖNELİK TUTUMLARI VE BİLİM İNSANI İMAJLARI
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3441
0
FAVORİ
3441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
USTUN ZEKALI VE YETENEKLİLERDE CİNSİYET FARKLILIĞI
Yazarlar:
Sezen Camcı
Yayın Bilgisi: 2012 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1183
0
FAVORİ
1183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Education in Science Environment and Health
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kastamonu Education Journal
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sezen Camcı Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.663271
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2822
7
ATIF
1
FAVORİ
2822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Çevre Farkındalık ve Duyarlılıkları: “Bilim ve Sanat Kâşifleri Doğada”
Yazarlar:
Yakup Ayaydın
, Duygu Ün,
Burçin Acar-şeşen
,
Seda Usta-gezer
,
Sezen Camcı-erdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.379723
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26216
11
ATIF
0
FAVORİ
26216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat