avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 31 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 41 TR Dizin Atıf 190
31 Yayın
6 Hakemlik
41 CrossRef Atıf
190 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

2

2098

1

2

681

2

1

1388

1

1

2215

3

1

1908

Yayınlar

0

78

0

574

1

1505

0

1499

0

815

0

825

0

1046

0

1544

0

408

0

1170

1

2215

2

2098

1

1908

0

4334

1

1388

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10490

1

10490

1

3242

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 993

0

993

0

6152

0

1572

0

2727

0

3048

0

3137

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2414

0

2414

0

5284

0

932

0

3588

Yayınlar

1

1

1505

1

0

1499

1

0

815

1

2

681

2

0

1046

1

1

2215

1

0

1346

3

1

1908

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4334

7

0

4334

2

1

1388

2

1

3242

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 993

5

0

993

3

0

6152

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3048

3

0

3048

5

0

3137

2

0

932

1

0

3588

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.