avatar
Mehmet Kara Prof. Dr. Gazi Üniversitesi
Yayın 36 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 22
36 Yayın
23 Hakemlik
22 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Dil Çalışmaları Dilbilim Dilsel Yapılar (Fonoloji, Morfoloji ve Sözdizimi dahil) Fonetik ve Konuşma Bilimi Türk Dili ve Edebiyatı Türkçe Eğitimi

Kurum

Gazi Üniversitesi

Popüler Yayınları

Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Yazılı Anlatım Metinlerindeki Bağdaşıklık Görünümleri
Yazarlar: Mehmet Kara , Adem Kutlu
Yayın Bilgisi: 2016 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1410

0

1

1410

2

1

2603

3

1

1711

Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2118

3

1

2118

Yayınlar

0

254

0

345

0

28

0

39

0

82

0

39

0

1009

0

4835

Dil Eğitiminde Göz İzleme Tekniğinin Kullanılması
Yayın Bilgisi: 2020 , Turkophone
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1424

0

1424

Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2118

1

2118

0

77

0

1692

0

1382

1

2603

0

63

0

6763

Dil-Davranış İlişkisi Açısından Ortaokul Öğrencilerinin Olumsuz Söz ve Davranışları
Yazarlar: Mehmet Kara , Yunus Emre Çekici
Yayın Bilgisi: 2017 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1780

0

1780

NASREDDİN HOCA FIKRALARINDA KALIP SÖZLER
Yazarlar: Mehmet Kara , Betül Yıldırım
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 37

0

37

Hakas Türkçesinde Bildirme İfadesi
Yazarlar: Mehmet Kara
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14

0

14

1

111

Dil-Davranış İlişkisi Açısından Ortaokul Öğretmenlerinin Olumsuz Söz ve Davranışları
Yazarlar: Mehmet Kara , Funda Kutay
Yayın Bilgisi: 2016 , 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2269

0

2269

1

1410

Yayınlar

1

0

439

3

0

1009

Göz İzleme Tekniği ile Okuma Becerilerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.714158
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2118

3

1

2118

TÖMER Türkçe Öğretim Programlarının Bilişsel Stratejiler Açısından İncelenmesi
DOI: 10.31464/jlere.575801
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1692

7

0

1692

3

1

1711

2

1

2603

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.