avatar
Halit Karatay Prof. Dr. BOLU ABANT IZZET BAYSAL UNIVERSITY
Yayın 27 Hakemlik 34 CrossRef Atıf 45
27 Yayın
34 Hakemlik
45 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

BOLU ABANT IZZET BAYSAL UNIVERSITY

Popüler Yayınları

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİL BECERİLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YETERLİKLERİ
Yazarlar: Halit Karatay , Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5776

0

2

5776

Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
DOI: 10.35233/oyea.707967
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7267

5

1

7267

El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
DOI: 10.35233/oyea.960682
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 476

1

1

476

Mi’nin İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1104035
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 237

0

1

237

Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1151040
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 836

2

1

836

Yayınlar

0

148

0

201

0

422

Fluent Reading Skills of Learners of Turkish as A Foreign Language
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.31.10.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 506

0

506

Türkçe Dersi Proje Görevlerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1165461
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 309

1

309

1

836

0

694

Mi’nin İşlevleri ve Yazımının Öğretimi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1104035
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 237

1

237

0

775

0

1103

El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
DOI: 10.35233/oyea.960682
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 476

1

476

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1980

0

1980

0

19

Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
DOI: 10.35233/oyea.707967
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7267

1

7267

Türkçe Öğretmenlerine Göre Öğrencilerin Okuma Alışkanlıkları
DOI: 10.29228/ijlet.42865
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 93

0

93

0

19

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİL BECERİLERİNİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YETERLİKLERİ
Yazarlar: Halit Karatay , Atilla Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2019 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5776

2

5776

MOĞOL ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE VE TÜRKÇE ALGILARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-554935
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1188

0

1188

0

59

0

762

0

1005

0

2962

4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli’nin 8. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamaya Etkisi
Yazarlar: Halit Karatay , Özlem Aksu
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.302765
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4779

0

4779

0

3083

Türkçe Öğretmenlerinin Etkin Dinleme ve Dönüt Durumları
Yayın Bilgisi: 2014 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.67920
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4737

0

4737

Yayınlar

Süreç-Tür Modeli'nin Öğretmen Adaylarının İkna Edici Metin Yazma Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1151040
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 836

2

1

836

1

0

694

3

0

775

4

0

1103

El Yazısı Stillerinin Yazmayı Öğrenmeye Etkisi
DOI: 10.35233/oyea.960682
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 476

1

1

476

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerine Göre Okuma Alışkanlığı
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.782219
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1980

4

0

1980

Okuma alışkanlığını geliştirme yöntem, teknik ve modelleri
DOI: 10.35233/oyea.707967
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7267

5

1

7267

MOĞOL ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE VE TÜRKÇE ALGILARI
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-554935
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1188

4

0

1188

3

0

2962

4+1 Planlı Yazma ve Değerlendirme Modeli’nin 8. Sınıf Öğrencilerinin Ev Ödevlerini Hazırlamaya Etkisi
Yazarlar: Halit Karatay , Özlem Aksu
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.302765
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4779

4

0

4779

10

0

3083

Türkçe Öğretmenlerinin Etkin Dinleme ve Dönüt Durumları
Yayın Bilgisi: 2014 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.67920
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4737

4

0

4737

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.