Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ercan Masal
Ercan Masal
Doç. Dr.
SAKARYA UNIVERSITY
Yayın
11
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
3
11
Yayın
11
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
0000-0001-8351-7248
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
SAKARYA UNIVERSITY
Popüler Yayınları
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Bileşeni Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555099
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2408
0
ATIF
2
FAVORİ
2408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz-Değerlendirme Algılarına Bir Bakış
Yazarlar:
Ertem Topçu
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1505
0
ATIF
2
FAVORİ
1505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Origami ile Matematik Dersi Süresince İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Büşra Çaylan
,
Mithat Takunyacı
,
Melek Masal
,
Ercan Masal
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1202
0
ATIF
1
FAVORİ
1202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin matematiksel modelleme süreçlerinin incelenmesi: Matematik Köyü’ne gidiyoruz etkinliği
Yazarlar:
Hatice Uzun
,
Özkan Ergene
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1316782
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
433
0
FAVORİ
433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınavla Öğrenci Alacak Ortaöğretim Kurumlarına İlişkin Merkezi Sınav Matematik Sorularının PISA Matematik Okuryazarlığı Yeterlilik Düzeyleri Açısından Sınıflandırılması
Yazarlar:
Nilüfer Öztürk
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1264
0
FAVORİ
1264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz-Değerlendirme Algılarına Bir Bakış
Yazarlar:
Ertem Topçu
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1505
2
FAVORİ
1505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci, Öğretmen ve Ebeveynlerin Matematik Eğitimine Ebeveyn Katılımı Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Meryem Şeyma Şevik,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
429
0
FAVORİ
429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Okullarında Aile Katılımı: Ebeveyn, Öğretmen, Öğrenci Ölçeği Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ercan Masal
,
Mithat Takunyacı
, Meryem Şeyma Şevik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
895
0
FAVORİ
895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Ercan Masal
,
Melek Masal
,
Özkan Ergene
, Kübra Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.533645
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3927
0
FAVORİ
3927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Bileşeni Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555099
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2408
2
FAVORİ
2408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Öğrenmelerine Öğrenci Bileşeni Açısından Bir Bakış
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.418532
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15310
0
FAVORİ
15310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Origaminin Matematik Derslerinde Kullanımı Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Melek Masal
,
Özkan Ergene
,
Mithat Takunyacı
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1178
0
FAVORİ
1178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Origami ile Matematik Dersi Süresince İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri ile Origami İnançları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Büşra Çaylan
,
Mithat Takunyacı
,
Melek Masal
,
Ercan Masal
,
Özkan Ergene
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1202
1
FAVORİ
1202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Problem Çözme Hakkındaki Düşünceleri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ercan Masal
,
Mithat Takunyacı
,
Gülay Ağaç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1509
0
FAVORİ
1509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Teknik Editör , Editör
Journal of Individual Differences in Education
Teknik Editör , Editör
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Teknik Editör , Editör
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Teknik Editör , Editör , Mizanpaj Editörü
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Fennema - Sherman Mathematics Attitude Scales: Adaptaition to Turkish Culture
Yazarlar:
Mithat Takunyacı
,
Ercan Masal
,
Melek Masal
,
Özkan Ergene
, Kübra Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.533645
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3927
1
ATIF
0
FAVORİ
3927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Denklem ve Eşitlik Konusundaki Öğrenmelerine Öğrenci Bileşeni Açısından Bir Bakış
Yazarlar:
Hülya Sert Çelik
,
Ercan Masal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.418532
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15310
2
ATIF
0
FAVORİ
15310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat