Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Emine Akkaş Baysal
Emine Akkaş Baysal
Dr. Öğr. Üyesi
AFYON KOCATEPE UNIVERSITY
Yayın
20
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
60
TR Dizin Atıf
18
20
Yayın
11
Hakemlik
60
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
0000-0002-5711-0847
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
AFYON KOCATEPE UNIVERSITY
Popüler Yayınları
KODLAMA VE ARDUINO EĞİTİMLERİ İLE İLGİLİ LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.625496
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
4
ATIF
3
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Dinleme Etkinliklerinde Yaşanan Sorunların Dinleme Öncesi Dil Öğrenme Stratejileri İle Ele Alınması
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.674545
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1208
0
ATIF
1
FAVORİ
1208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME ORTAMINDA EYLEM ARAŞTIRMASI KULLANAN ÖĞRETMENLERİN EYLEM ARAŞTIRMASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.348296
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8627
1
ATIF
1
FAVORİ
8627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Dil Öğrenme Stratejileri Konusunda Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Meta Değerlendirme
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
0
ATIF
1
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını Sonrasında Okul Kavramındaki Paradigma Değişimine ve Okulların Yeniden Açılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.787504
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4589
13
ATIF
1
FAVORİ
4589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Aydınlatma ve Ses Teknolojileri Ünitesinde İnfografik Kullanımının Öğrencilerin Sorgulayıcı Öğrenme Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
İjlal Ocak
, Onur Kavas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EDUCATIONE
DOI: 10.58650/educatione.1363599
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
89
0
FAVORİ
89
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eleştirel Düşünme ve Problem Çözme Becerileri Alanında Yapılan Çalışmaların Meta Değerlendirmesi (2000-2022)
Yazarlar:
Pınar Kavak
,
Emine Akkaş Baysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocatepe Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.5281/zenodo.7489442
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
372
0
FAVORİ
372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf, Fen ve Matematik Öğretmenlerinin Fen ve Matematik Eğitiminde Öğrencilerin Cinsiyet Faktörüne İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
İjlal Ocak
,
Emine Akkaş Baysal
,
Kübra Cırık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-957832
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
320
0
FAVORİ
320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Programları ve Öğretim Alanında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerinin İçerik Analizi (2019-2021)
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Kerim Kırat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1059232
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2513
1
FAVORİ
2513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretimde Uzaktan Eğitim Aracı Olarak EBA ve EBA TV Kullanımına İlişkin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
Mustafa Ergun
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.876360
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
498
0
FAVORİ
498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını ile Ortaya Çıkan Öğrenme Kayıplarının Telafisine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.811834
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
835
0
FAVORİ
835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Merak Düzeyleri İle Bilinçli Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gürbüz Ocak
,
Emine Akkaş Baysal
, Ulviye Yer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.919627
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okula, Çevreye Ve Akranlarına Uyum Sorunu Yaşayan Öğrencinin Ortama Adaptasyonunun Okul Etkinlikleri ile Sağlanması
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
Büşra Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.38122/ased.877308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2175
0
FAVORİ
2175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Yazma Becerisini Kazanma Sürecinde Karşılaşılan Sorunların Yazma Becerisi Dil Öğrenme Stratejileri İle Giderilmesi
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.688670
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1010
0
FAVORİ
1010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 salgını sürecinde okul öncesi çocuklarının eba ve diğer uzaktan eğitim faaliyetlerine ilişkin ebeveyn görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.835211
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4983
0
FAVORİ
4983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını Sonrasında Okul Kavramındaki Paradigma Değişimine ve Okulların Yeniden Açılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.787504
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4589
1
FAVORİ
4589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Dinleme Etkinliklerinde Yaşanan Sorunların Dinleme Öncesi Dil Öğrenme Stratejileri İle Ele Alınması
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.674545
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1208
1
FAVORİ
1208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Okuma Becerisinde Karşılaşılan Sorunların “Jigsaw Reading” Tekniği İle Giderilmesi*
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.649730
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
974
0
FAVORİ
974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Dil Öğrenme Stratejileri Konusunda Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Meta Değerlendirme
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
1
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN KULLANILMASINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
571
1
FAVORİ
571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI BİR İHTİYAÇ MI?
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
, Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.619748
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1237
0
FAVORİ
1237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KODLAMA VE ARDUINO EĞİTİMLERİ İLE İLGİLİ LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.625496
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
3
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dil Öğrenme Stratejileri Nasıl Öğretilmeli?
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
0
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf İngilizce Dersi “Studying Abroad” ve “My Environment” Ünitelerindeki Kazanımlara Yönelik Bir Başarı Testi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1375
0
FAVORİ
1375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME ORTAMINDA EYLEM ARAŞTIRMASI KULLANAN ÖĞRETMENLERİN EYLEM ARAŞTIRMASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.348296
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8627
1
FAVORİ
8627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
EDUCATIONE
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Social Science Research
Kastamonu Education Journal
Kocatepe Beşeri Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Editörlük
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Editör Yardımcısı
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Social Science Research
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Eğitim Programları ve Öğretim Alanında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerinin İçerik Analizi (2019-2021)
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Kerim Kırat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1059232
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2513
3
ATIF
1
FAVORİ
2513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretimde Uzaktan Eğitim Aracı Olarak EBA ve EBA TV Kullanımına İlişkin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
Mustafa Ergun
,
Ramazan Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.876360
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
498
2
ATIF
0
FAVORİ
498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını ile Ortaya Çıkan Öğrenme Kayıplarının Telafisine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.811834
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
835
4
ATIF
0
FAVORİ
835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okula, Çevreye Ve Akranlarına Uyum Sorunu Yaşayan Öğrencinin Ortama Adaptasyonunun Okul Etkinlikleri ile Sağlanması
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
Büşra Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.38122/ased.877308
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2175
2
ATIF
0
FAVORİ
2175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 salgını sürecinde okul öncesi çocuklarının eba ve diğer uzaktan eğitim faaliyetlerine ilişkin ebeveyn görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.835211
ATIF
29
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4983
29
ATIF
0
FAVORİ
4983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını Sonrasında Okul Kavramındaki Paradigma Değişimine ve Okulların Yeniden Açılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.787504
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4589
13
ATIF
1
FAVORİ
4589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Okuma Becerisinde Karşılaşılan Sorunların “Jigsaw Reading” Tekniği İle Giderilmesi*
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.649730
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
974
1
ATIF
0
FAVORİ
974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI BİR İHTİYAÇ MI?
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
, Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.619748
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1237
1
ATIF
0
FAVORİ
1237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KODLAMA VE ARDUINO EĞİTİMLERİ İLE İLGİLİ LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
,
İjlal Ocak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.625496
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
4
ATIF
3
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME ORTAMINDA EYLEM ARAŞTIRMASI KULLANAN ÖĞRETMENLERİN EYLEM ARAŞTIRMASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Emine Akkaş Baysal
,
Gürbüz Ocak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.348296
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8627
1
ATIF
1
FAVORİ
8627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat